Mobiliteit in Gent

Mobiliteitsbedrijf publiceert jaarverslag 2016

Jaarverslag Mobiliteitsbedrijf 2016

In het jaarverslag 2016 biedt het Mobiliteitsbedrijf van de Stad Gent u een unieke blik achter de schermen van mobiliteit in Gent.

2016 was een belangrijk jaar voor de Stad Gent. Het nieuwe Parkeerplan ging van start en de voorbereidingen voor het Circulatieplan draaiden op volle toeren. Zowel het Mobiliteitsbedrijf als het stadsbestuur hadden een duidelijk doel voor ogen: Gent moet een leefbare, veilige en bereikbare stad blijven.

Een blik achter de schermen van het Mobiliteitsplan

Hoe bereidde de Stad zich voor op een vlotte start van het Circulatieplan? Op welke manier werden burgers betrokken en geïnformeerd over de veranderingen? Welke impact had de invoering van het Parkeerplan op het Mobiliteitsbedrijf en op de Stad? Het jaarverslag van het Mobiliteitsbedrijf gunt u een unieke blik achter de schermen.

Ook dit was 2016

Nog meer uitdagingen dan het Mobiliteitsplan kruisten het pad van het Mobiliteitsbedrijf. In het jaarverslag leest u hoe het Mobiliteitsbedrijf inzette op klantvriendelijkheid van de dienstverlening, digitalisering, fietsvriendelijkheid van de Stad en cocreatie met Gentenaars. We werpen ook een blik op de toekomst. Want mobiliteit is voortdurend in beweging.

Maak kennis met het Mobiliteitsbedrijf

Het jaarverslag van 2016 brengt de medewerkers van het Mobiliteitsbedrijf in beeld. Aan de hand van enkele getuigenissen laten we u kennismaken met de werkzaamheden en verwezenlijkingen van de verschillende afdelingen van het Mobiliteitsbedrijf. Aangevuld met foto’s en cijfermateriaal, brengen we zo 2016 tot leven.

Bekijk het jaarverslag 2016

U kunt de digitale versie van het jaarverslag hieronder downloaden, of een exemplaar ophalen aan de balie van het Mobiliteitsbedrijf.

Laatst bijgewerkt: mei 2017

Jaarverslag Mobiliteitsbedrijf 2016